HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.01.14. 22:16 Sudi XD :D

korrep meg miegymás

nos hétvégén Imi jött hozzánk, ami neki azért jó, mert nem kellett Bécsben hétvégéznie, nekem meg azért jó, mert otthon is voltam, meg azért vele is voltam. :)
Apu nagyon osztotta az észt, ezt akartam részletezni, de most már inkább nem érdekel.
Aztán amikor reggel Imi elment, apuval havatlapátoltunk, én lapátoltam a kamion alatt :D haha najó, nem, mindenhol, ahol kellett.
Aztán jöttem vissza Sopronba, míg Pesten minden késett addig a Gysev semennyit sem. Így egykor mehettem korrepetálni a kissrácot, aki remeélem, hogy holnapra sokat tanul...!
Aztán elemntünk beával meg zsoltival Brennbergbe hógolyózni, bevásároltam ázottan és fázottan. Hazabaktattunk, Brefet néztünk és kilenckor már álmos voltam, most 10 óra van és fáradt vagyok lefeküdni aludni is. 

szóval jóéjt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr265018830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása