HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.01.17. 21:33 Sudi XD :D

az a nap, amikor úgy érzem magam mint egy felnőtt. és nem akarok az lenni.

Reggel felkeltem fáradtan, mert előző este beadandókat gyártottam, és kémiát jegyzeteltem a kissrácnak, akit ma csak szidtam, mert kutyafülét nem tanult. 

aztán kinéztem óriási hó, leszarom megreggeliztem, tojásrántottát, mert miért ne. aztán megfürödtem.

aztán rohanás be az egyetemre, ahová persze csak egy tanárom jutott be, a másik meg ottragadt, ez volt az én kis szerencsém, be lett írva kb 4 jegyem. már csak 12-t kell beírni...
aztán futás a térdig érő hóban gyakorlatra: útközben megettem egy almát, aztán délben jöttek a gyerekek csináltunk krumplistésztát, aztán Martinnal matekoztunk, aztán gyöngyötfűztünk, meg rajzolni is kellett...
közben jön az sms, hogy Imi hazajön, ami jó, de kérdés, hogy hogyan, ha nem is tud jönni kb Bécstől... Sopronban nem takarítanak...Fertőrákos felé 4 busz borult árokba, a kamionokról meg hallani sem akarok...
én próbálok nem aggódni, de azért, ez a hó jöhetett volna akkor amikor az Imi szabadságon volt...
aztán 5kor futás korrepra, hogy fél hatra oda is érjek... gyalog, mert busz nincs, a bringámra meg hólánc kéne...:D
aztán a srác meg semmit nem tudott, eléggé felhúzott, de nekem így egy aranybánya...

aztán hazajöttem este fél nyolckor. még kéne fizikáznom, mert holnap megyek fél10re, aztán 12re gyakorlatra...

azt hiszem valahogy így lesz az, amikor már dolgozni fogok, szocpeddel két állás 150ért, vagy valami szakma ugyanennyiért. para.

néha kicsit félek az ÉLETtől. 

de azt meg kell hagyni a gyerekek aranyosak voltak, bár néha odacsaptam volna, de ahhoz képest milyen kis suttyók, egész segítőkészek... bár van egy bazi nagy előnyöm. 1 év Franciaország... (az ittlakás, mindent együttcsinálunk megvan.) 

a korrepetálást fáraszt, de az a 6rugó amit erre a hétre kapok, felpörget.

az Imi meg... hazaérhetne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr635024363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása