HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.08.16. 12:08 Sudi XD :D

IWIW

hát én kis naív nem gondoltam volna hogy az iwiw is tud költözni ehhez én már tényleg túlságosan is szökke vagyok na mind1 szóval ma kora délutánig nem lesz iwiw(tehát kb ha ezt úgy kell érteni mint az EON -nál akkor este 6kor már lesz iwiw...:D) na de nem érdekel senkit az iwiw akit meg igen az olvasgasson itt...: http://blog.hu/  na itt minden van:D

és hogy én mit csináltam ebben az anyám szerint három szerintem másfél napban...?

hát az úgy volt....hogy mentünk a radissonba(5 csillagos fullextrás szálloda ahol nővérem dolgozik és aakkor ingyen mentünk:D) és ugye van uszoda minden szal jó volt de én akkor is maradok a sátornál és a kempingnéél...:D na mind1 szal volt ott 2 kiskölök Rita meg Petra akik labdáztak csak az a labda vhogy rossz helyre esett és odattam nekik)  itt kezdődött minden és nagyon  jófejek voltak persze mindenkit lefröcskölt a Peti ettől mindenki kiakadt és amikor egy pasas lehülyézte ...jól megmondta a frankót.maga a hülye ha engem lehülyéz én igenis hogy okos vagyok...:D na a faszi köpni nyelni nem tudott a felesége szólalt csak meg hogy milyen szemtelen stb stb...:D  de ez senkit nem érdelt...:D

szal nagyon elvoltunk szerdán egész nap...:D (jah és mellékesen Bükön voltunk...) és mondták hogy majd jönnek pénteken Kőszegre:D meg Pesten laknak...12 ker...:D stb stb...:D szal nem volt olyan rossz és degeszre kajáltuk magunkat...:D  de azért most kicsit fura itthon lenni hogy ledobom a törölközőmet és anyu rámszól hogy nem a szállodában vagyunk én nem viszem le ... meg nem az ágyam mellett van a villanykapcsoló sem nincs TV5 sem... nincs radissonos köpeny...:D

ja...:D és plussz a rádás:D: 2 éve asszem voltam a nővéremékkel síelni és jött a Szelim is a nővéremék haverja...:D aztán én nem ismertem meg a szállodában ő viszont nagyon nagyon mosolygott aztán leesett hogy ki is ő valójában ...de hogy így megjegyezte a fejem az azért vicces...:D(meg ha az ember síelni megy akkor a fogát látni és kész...:D)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr25141404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása