HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2007.08.30. 16:14 Sudi XD :D

pótlás

szóval már elfelejtettem mi történt velem ebben az elmúlt kb 1 hétben...de azt tom mi voltkeddenXD

az volt hogy hétfőn 11kor(este) még a ruháimat pakoltam amit másnap Pestre vittem...:Dkedden hajnali negyed  5kor keltem cuccokat bepakoltam a gurulós utazótáskámba meg a 80 literes túrahátizsákomba aztán 5 óra ötkor anyu levitt a vasútállomásra vettem jegyet piroska szombathely Szombathely Ic...és akkor meglátom Kozit meg Zitát...:D jött a duma áradat 3 órán át...:D Kelenen szálltunk le jegyet nem vettem pedig kettőt kellett volna:D de nem volt ellenőr(--->mázli...) aztán beérrtünk a suliba elsőnek a lúzerekkel találkoztam...aztán az értelmesebbekkel és fél 10kor miután kiderült kivel lezek egy szobában...:D megérkezett a lényeg egyik fele:Szabó Órsi   XD    aztán ablakot pucoltunk miután átmásztunk azon a szar kerítésen...aztán sok ablakot pucoltunk meg puffokat papíroztunk...:D meg osztályt "takarítottunk" volna ha nem lett volna fontos beszélnivalónk Anita nénivel....:D a tanulóban is foglaltunk jó kis helyet magunknak...:D (kis lámpát vinni!!---> el ne felejtsemXD) meg meghallgattuk Szani néni dumáját a nagyon lelkes Lelkes (valójában nem ez a nevük csak megint én alakítottam...) családról ahova koli kollégium kirándulást tervezünk(mi van ha szakad az eső???:D) és amit már mindenki lelkesen vár...:D aztán duma Sümivel...aztán kipakoltam a szekrényembe a cuccaimat  és elindultam a Tescoba ahova ismét 2 jegy kellett VOLNA:D  és ahol szintén nem kaptak el...:D bevásároltam bekötőt meg egy klafa szótárt vettem:D  meg 20 ftos ragasztót stb stb...:D és utána mentem vissza a suliba ja és még 1kor Tesco elött ehettem fincsi patronás kaját:D  na és vissza oda hogy visszamentem a suliba ahol összeszedtem a cuccaimat...:D és elindultam a Keletibe ahol  vártam a Kozira szintén 2 jegy kellett volna...:Dezt is megúsztam elötte majdnem elütöttek (de jól kiosztottam az ürgét...:D---->milyen naív hogy nem húzza fel az ablakot...:D) és a keletiben Kozival meg...Kozival:D lestük hogy melyik a mi vonatunk és már csak 5 percünk maradt kirohanni a 13as vágányhoz...:D de hát ez a mi formánk...:D hazaflé én halgattam Kozi mp3át ő meg az én discmenemen az Ő CD-jét...:D és akkor beértünk Szhelyre ahol rohantam a piroskára és nem vettem jegyet aztán Gencsnél jön a kaller elregéltem neki hogy mért nincs jegyem mire ő mondja hogy máskor megvehetem pesten...::D jajj mondom látja nekem ennyi eszem nem volt...:D és akkor én mondtam neki hogy kifizetem a jegy árát de ő mondta hgy csak pótdíjasan tudnám....de mondta hogy most ezért nem akar levarrni rólam 2 rúgót...:D hálásan megköszöntem és halgatam tovább a zenémet...:D itthon elkezdtünk Halálvonatot nézni de mivel szar volt én elmentem alunni és fél kettőkor felkeltem mert a Katával elmentünk virrasztani(mert ugye itt volt Lisesux-i kis Szent Teréz ereklyéje és ezt azért nem lehetett kihagyni...)  aztán 3kor leléptünk de Kata italálta hogy kísérjem haza mert ő  najó nem mondom mért... hazakísértem..mi lenne ha mennék a Fő térre? menjünk...a zöldségesnél a két srác tuti hülyének nézett minket hogy úgy hajnali 3/4 4kor mit sétálgatunk mint a hülyék na mind 1...:D Fő tér: sehol egy ember csak a portréban a takarító...:D  aztán negyed ötkor én már álmos voltam és elindultam hazafelé fél ötkor csak bedőltem az ágyamba és aludtam reggel kilencig amikor apám hívott minket....és arra ébredtem fel hoghy megint csörög a telcsi XD ma meg mentem az Anikóhoz hogy bekösse a könyveimet(---> köszike Piri) aztán az Itus is jött...:D meg ittam karamellás csipkebogyó teát...:D meg  megállapítottam hogy tényleg hülyeség lezárni a biciklimet úgy hogy nincs nálam a kulcs...:D és azt is megállapítottam hogy ngy rakás szar a bicajom:szar a fék az ülés hátrabillen a váltót be kell állítani a pedálról lecsúszik a lábam...stb sttb...és persze eláztam...:D de legalább a tankönyveim be vannak kötve...:D ---> Stefi neked meg köszi hogy hazatekertél a kulcsomért:D

na asszem ennyi most megyek francianaplót írni...:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr22153060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása