HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2009.04.01. 19:24 Sudi XD :D

rájöttem

arra, hogy nagyon unalmas a blogom...:D bár nem hinném hogy ezért nem olvassák...:D vagy mégis?

azon gondolkoztam, hogy miért hiszi rólam mindenki azt, hogy egy jótett mindenkinek minden hülyeségére adakozó kedves ember vagyok? ---> ma közölték velem(egy krisnás) hogy biztos jófej vagyok...mondtam neki hogy ez tényleg biztos de azért én nem fogok neki pénzt adni....:D

aztán tegnap meg a kezembe nyomtak egy képeslapot(amit nem akartam elvenni) azzal hogy ingyen van és erre közli a csávó, hogy 20 forint a nem tudom milyen lyukasszívű gyerekeknek...na mondom tudja mit? egy dolgot nem bírok az a hazugság ... mindenki hazudik szidja a miniszterelnököt mindenki hogy hazudnak holott a fél világ ebből él meg...én mit fogok csinálni? hazudni? vagy csövezni? ez a két lehetőség van...:D

amúgy nem tudom mit gondolnak, hogy majd azt a pénzt amiért a szüleim güriznek én két kézzel szétosztogatom majd? hát nem...a szórólapokat oké elveszem mert ez a munkájuk,és legalább sinálnak valamit és nekem ingyenbe van(meg sok fába...de ezt a greenpeace-es témát majd később...) tehát az oké meg aki zenél az is oké...

múltkor volt egy pai olyan hangja volt, hogy ha lennének jófej emberek Magyarországon mint anno Párizsban Edith Piaf idejében akkor ez a pasi tuti sokra vihette volna...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr11040332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása