HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2009.08.03. 15:06 Sudi XD :D

vidám nagyon:D

az a helyzet, hogy mindjárt vége a nyárnak...

de ez volt a legjobb kiskorú nyaram...mert megtehettem olyanokat amiket jövő nyáron már nem tehetek meg...:D például aludtóhattam a bárányommal, átvághattam az erdőn és nem voltam benne biztos, hogy hazatalálok de erről majd később...

csinálhattam köcsögöt és lehettem köcsög...:D és elkezdhettem vezetni tanulni még mielött nagykorú lennék...

jártam dolgozni hogy legyen sok pénzem( de sokat kellett elköltenem..) :D mentem biciklizni  sokat erősödtem, okosodtam, kiismertem az embereket mentem néha úszni is...

még a Ticit is felhívtam...sőt zenét is hallgattam és most is ezt teszem MR 2 Petőfi rádió--->kaukázus--->teszkó...:D

nem voltam nyaralni de olyan mintha beutaztam volna a világot, mert voltam missziós tábor(ok) ban soksok kedves emberrel sokat csalódtam vagyis pozitívan... nagyon pozitívan  és most még optimistább vagyok...mégnagyobb egóval...:D

sokszor rendet raktam aztán ezt újra meg kellett tennem...:D akartam kötelezőket olvasni, de nem jött össze...

szerettem volna felfordítani a házat de ez sem jött össze valaki mindig volt itthon

de a legfontosabb az az , hogy belátták a tesóim , hogy hiányoznék nekik...najó 4ből kettő de  a másik kettő már túl öreg ahhoz, hogy ezt  megtegye....

rájöttem arra is hogy akik a barátaimnak hiszik magukat azok nem azok

köszönöm annak aki a nyár ellenére sem szarta le a fejem: Katinak Lucának Nusinak az édes drága bátyámnak ITUSSNAK és az édes drága nővéremnek PIRINEK

már csak egy hónap és szabadulok...:D kőszeget csak két hónapig lehet bírni a harmadik halálos...:D BUDAPESTET AKAROM a paraszt embereket a BKV-t a rövid kimenőket a jóval meghosszabbított hosszított akimenőket az IVM-t a tanulást (tudom nem vok normális majd érettségi elött elolvasom mmit írtam...:D) a Duna-partot a margitszigeti futásokat a köbányai úszásokat a szombati filmnézéseket a vasárnapi hideg kaját...:D a sok bunkó tökmagot akik nem köszönnek...:D a kupis tanulóasztalomat...:D a dunakorzót a teszkóba járást a deák teret a koleszt a reggeli híradó hallgatást a pszichos beszélgetéseket

nem akarok érettségizni!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr261286163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navajjon?_íristennő:) 2009.08.05. 15:41:18

na,félórák szarakodtam mire sikerült a hülye ellenőrző kódot hibátlanul beírnom:P jaa,és szíívesen:) most is fel akartalak hívni,csak azért már még sem...
jó év elé nézünk!:D együtt:D (ja,am 3an is lehetünk egy szobában,nem muszáj 4-nek,nem?)
pusszantalak!:D
süti beállítások módosítása