HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.09.15. 14:41 Sudi XD :D

nyugat étterem-hol máshol, mint Sopronban

jó lehet, hogy ma tényleg az éség húzott, de akkor is.

Sopronban az a jó, hogy 10 perc az iskola, 10 perc az interspar és kb 4 perc a Nyugat étterem.(természetesen a LUK-tól)

szóval egy kis bemutatás a nyugat étteremről: a honlapja tökéletes, meg lehet nézni, hogy mi a menü egész hétre. ez egy nagyon apró dolog, de az üzlet a részletekben rejlik.

így ma, mivel angyon éhesek voltunk gondoltuk elmegyünk enni. nekem a szocializmusra emlékeztető étkezde maradt a fejemben 2009-ből, ám ki kellett ábrándulnom, hogy annak annyi.

helyette van a Nyugat Étterem. Fullos. de tényleg, bementem és rosszul éreztem magam, hogy nem kisestélyiben mentem(na jó az túlzás, mivel minden egyetemista ott eszik, az okosabbak ott esznek.) Tehát a környezet 10es skálán 10es. ennyi.

Kiszolgálás: körübelül 10 embert láttam. Mind a 10 kiegyensúlyozottak, látszik, hogy nem stresszelnek, vidámak, elégedettnek látszanak a munkájukkal. 10esből 10es.

És végül de nem utolsó sorban a kaja: én olyan pocsék kaját ettem 2009ben, hogy féltem bemenni. de hát egyszer élünk ki kell próbálni. annyit ettem, hogy vacsorázni sem fogok tudni, és jól nézett ki nem volt odacseszve a kaja, volt szalvéta, jó volt a kanál, kés,villa.

és hogy mindezt mennyiért(leves+második+víz): 590 Ft-ért...

tehát innen látszik, hogy azért vannak akik mégis értenek a vendéglátáshoz, és tudják, hogy kis haszonkulccsal is lehet dolgozni. azt is tudják, hogy az egyetemisták nem szeretnek kajára sok pénzt költeni, viszont ha valami finom, és még olcsó is akkor nem csak havonta egyszer engedhetik meg maguknak hanem minden nap is akár...és ebben rejlik a vendéglátás lényeges: KIS HASZONKULCS? NAGY BEVÉTEEEL. ennyi.

Nyugat Étteremnek üzenem: hogy "maxi respect"

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr572298110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása