HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.02.23. 12:52 Sudi XD :D

kooperatív tanulás

a történetet ott kell kezdenem, hogy milyen érdekes, hogy az emberek akkor sem merik kimondani a véleményüket, amikor azt mondom, hogy nem fogok megsértődni, mondd nyugodtan: tegnap bolondlánynak öltöztem be, és egy csomó embert megkérdeztem, hogy hogy nézek ki: ovis? nem. harisnyás Pippi? nem. ÚGY NÉZEK KI MINT EGY BOLONDLÁNY, NEM? de, csak nem akartam mondani. na ez az amit nem bírok. 

ja szóval fél 3-ig bírtam, 3 napja alváshiánnyal küzdök, de ma reggel csakazértis felkeltem és elmentem erre az előadásra(úgy, hogy szocpedesként nem kellett volna ottlennem, és akár délig is alhattam volna) szóval elmentem és nagyon sok okosságot hallottam, és ismét feltámadt bennem a világmegváltó-Anna. és tanító szeretnék lenni. nem kell aggódni, nem leszek az. vagy nem tudom. aztán egy unalmas előadás, de nem tudtam kisétálni, aztán még egy, szünet és rohantam haza. :D 

és amivel teljesen egyet tudok érteni, az John Dewey mondata: 

"egyetlen gramm tapasztalat többet ér egy tonna teóriánál"

örülök neki, hogy azért jó tanáraim is vannak, nem csak rosszak.

Izland meg nagyon relax hely. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr792683408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása