HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.03.29. 00:26 Sudi XD :D

édes szivem

 azért vannak parás dolgok... néha olyan érzésem van, hogy a világ kifordult önmagából, és ilyenkor szólnék az embereknek, hogy hééé embereek!!! 

nem kellett volna egyházi iskolába járnom, akkor nem kaptam volna ilyen erkölcsi nevelést(ja de iccsanyám bepótolta volna otthon, azt amit az iskolában, nem kaptam volna meg, nos akkor jobb is volt ez így) és ha nem kaptam volna, és nem ilyen családba születtem volna akkor nem zavarna semmi olyan dolog, ami szerintem nincs rendben.  mindegy is holnap úgyis lesz etikánk.

de azért most kicsit nem mennék suliba, vagy megállhatna az idő. vagy ugorjunk és legyen augusztus. levegőváltozásra van szükségem. hiányoznak a pesti barátaim. a tesóim is. 

ilyenkor szeretnék újra ovisnak lenni... és akkor is az utolsó évet. az jó volt. 

najó és akkor legyen valami pozitív is: holnap sütni fog a nap, megyünk úszni tanulni :), lesz vicces németem, szipi-szupi romológiám. áhh megyek aludni meg meghallgatom mégegyszer EZT:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr262780723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása