HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.21. 16:15 Sudi XD :D

még mindig naív vagyok

 nos, ma az volt, hogy a postán adtam fel a csekket, visszakaptam egy 500ast meg 2 db 200ast. az egyiket leejtettem, és azt hittem, hogy az elöttem álló pasi ejtette le. lehajoltam, felvettem, odaadtam neki, mire ő széles vigyorral nézett rám, hogy köszöni szépen, én meg magamban nyugtáztam, hogy na most már ő is tudja, hogy Kőszeg világvárosban ilyen becsületesek az emberek, aztán amikor rám került ismét a sor, látom, hogy csak 700 ft van a kezemben, ó hogy a jó édes anyját, annak a köcsögnek, hát ezért mosolygott, mert ő tudta, hogy nem az övé, hanem az enyém az a 200as, és egy büdös ..... szót nem szólt volna... hát ennyit az emberekről. i love everyone. 

aztán ezelött meg az volt, hogy be kellett ugranom a pont boltba, beszélgettem a nénivel, meg a lányával, nagyon sokmindent megtudtam abban a fél órában. igazán kedvesek voltak.

majd lementem szombathelyre, ahol kiderült hogy 7000 ftért fordítanák le az anyakönyvi kivonatomat. szidtam az ő felmenőiket is...:D a buszon, mint mindig most is olvasni akartam, ebből lett megint a nagy gondolkodás: eszembe jutott spanyolország, és az, hogy legközelebb olyan helyre megyek ahol érteni fogom az embereket, és hogy ez mennyire jó is, amikor mindenkivel a saját anyanyelvén tudsz beszélni. aztán erről az jutott eszembe, hogy én nem arra vagyok kiváncsi, hogy valahol milyen épületek vannak, vagy milyen virágok, vagy milyen a tenger. arra is. de inkább arra, hogy hogyan élnek az emberek, mit tartanak fontosnak és mit nem. és ehhez elengedhetetlen az, hogy beszéljek a nyelvükön, ilyen lesz most Franciaország, és így hogy már biztos, hogy passzív évem lesz, szent elhatározás, hogy megtanulok angolul és spanyolul. hazajövök, egy őszi félév, aztán tavasszal irány Barcelona. és ha lediplomáztam, elmegyek Erdélybe egy nyárra mondjuk. és caminozni is elmennék mégegyszer... de csak ha már tudok spanyolul, és kiosztanám a tehenes-palacsintás nénit :D

de egyenlőre jogot tanulok :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr202845302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása