HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.05.25. 21:30 Sudi XD :D

tanulás helyett

 hogy miért tanulok éjszaka? 

1. napközben meleg van
2. napközben mindenki beszélgetni akar. én is.
3. nyár van, és baromira strandra kell menni.

ennyi. ezért ma megtanítottam magam fájlt átkonvertálni :) nem is tudtam, hogy ilyen okos programom van. szőkéknek találták ki. 
aztán tanulgattam. beszélgettem. pólót rendeltem volna, ha nem lenne ilyen drága a postaköltség. elküldtem a Ninát fürdőruhát venni, aztán elmentünk strandra mert miért ne? :D 5kor mentünk, nagyon kevesen voltak, elmesélem, hogy is nézett ez ki:

Linda és Anna. kezdjünk a kismedencében. hmmm dejó meleg a víz. 2szer orra estem mert lépcső van abban a köcsög medencében. jó, inkább menjünk csúszdázni. menjünk. szívárvány. kék. narancssárga.(itt jegyezném meg, hogy fáj a fencsim :) nagyon-nagyon-nagyon sokat csúszdáztunk. már éppen abbahagytuk volna amikor(gondolom fogadásból) az úszómester srác(Istenem, kérlek adj egy nyarat amikor úszómester lehetek...) aztán csúsztunk párat 4en: Linda, Lajos, a hurkás kisfiú, meg hurkás én :) de baromi vicces volt.

aztán napoztam a medencében, persze színemet az továbbra is a bálna zsírjához tudnám hasonlítani. odajön Lajos: "ne nézz hülyének, meg bunkónak, de a barátommal fogadtunk, hogy hány évesek vagytok?"

mennyiben fogadtatok? pénzben vagy piában? pénzen. és te mire tippelsz?

Lajos: te 16, barátnőd 17.

én: aha. és a haverod mennyire tippelt? 20, 21.

hát akkor buktad a fogadást, a Linda 20, én 19 vagyok. 

mától fogva minden 2. nap ők dolgoznak. kár, hogy nem tudom a vezetéknevét, vagyis lenyomoztam, de nem találom a srácot se faceookon se sehol, de műtős szóval ...:D de az egy valag pénz ha annyit járunk strandra. ár egyszer élünk. több ilyen nyaram úgysem lesz. :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr742932750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása