HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2012.05.05. 14:18 Sudi XD :D

szabadnap maskepp

 szoval ma takaritottam es mar tegnap este elkezdtem, ugye en ha elhatarozok valamit, hogy megcsinalok, hat azt megcsinalom, szoval mar ket napja programba vettem hogy hol kell nagytakaritani... igy hat elkezdtem tegnap este de ramszoltak hogy hagyjam abba a sikalast, de suttyomban befejeztem, mert ha nem tegnap akkor ma a szabadnapomon fejezem be, maa porszivozasert szoltak ram, de azt sem fogja mas megcsinalni helyettem mert ugye egyedul dolgozom, a fogyik meg fogyi stilusban tudnak csak porszivozni, azzal meg nem sokra megyunk, oszinten szolva... es maradt a konyha meg az ebedlo meg a kamra, ahol most vegre felmoshattam hioval mert ugye egerunk van... es ugye ez ritka mert ha mindenki itt van nyoszorognek hogy budos a hipo... hat baszki... szoval ezzel most vegeztem, es most fincsi ebedet fogok fozni, es filmet nezek. ja azt akartam meg mondani hogy mindenki mondja hogy hagyjam abba a takaritast de segiten senkinek nem jut eszebe...

ja es bevaarolni is voltam, es es es sikerult beparkolnom tolatva, ket kocsi koze, ugy hogy csak egy autonak volthely! :D  es annyira orultem a fejemnek, hogy elkezdtem ugralni oromomben :P 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr814490096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása