HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2013.02.06. 01:28 Sudi XD :D

adrenalin, egyetemi kulisszatitkok

nos tegnap pocsék napom volt, összeírtam, hogy milyen tárgyakat kell felvennem meg kinél, ha elkezdeném magyarázni, hogy hogyan csinálom meg, csak az érthetné meg aki ismeri az extra logikámat :) de már nekem is bonyolult, hogy hogyan lesz meg a 27 kreditem meg a 10 meg a sok.
a lényeg, hogy ma arra számítottam, hogy nem sikerül elintézni semmit, de úgy döntöttem nem adom fel olyan könnyen, mint előző félévben: rohanni fogok a tanárok után(van olyan, aki úgy fogad már, hogy jajj ne maga az, dehát sorry, nekem sem a szívem csücske a lelkem ;) és a kitartás és a sok várakozás délután háromra meghozta az eredményét.

és akkor a kulisszatitkok:
nem mondom melyik egyetemre járok, csak annyit, hogy szocpedre.
nos az egyik tanárommal levajaztam, hogy járhatok az órájára, meg tanácsot kértem, az egyik kis tanítványomhoz, itt minden oké volt. Aztán mentem az intézeti titkárhoz, ahol kedves jogtanárom volt, eleinte féltem tőle, de rájöttem, hogy nála nincsenek puncsosok, csak olyanok, akik tanultak, meg olyanok akik nem. és én tanulok, szóval nem rettegek, de ma amikor azt mondta hogy már tele van a f@, azaz a hócipője is a CV-s hallgatókkal, meg mit képzelnek magukról, hogy nem tanulnak...(amúgy mélységesen egyetértek vele...), nem nehéz az anyag, csak le kell ülni. de ezen az egyetemen ilyent nem lehet elvárni. mondta, hogy ismételjenek évet, fizessenek, az egyetemnek úgyis kell a zsé... erről eszembe jutott egy kedves ismerősöm, és majdnem mondtam neki :D
aztán mentem a másik tanáromhoz, aki a szocped szakkollégium vezetője, és mondtam hogy felvennék egy óráját, és, hogy az mikor van, erre ő mondta, hogy azt csak szakkolisok vehetik fel... Ó a fene, mondtam én, erre ő, de Anna, maga nem akarna szakkolis lenni? húztam a számat, erre ő, Anna felveszem felvételi nélkül, csak jöjjön, szükségem van egy olyan hallgatóra, mint ön. tudja a banya, hogy az ilyenekre nem tudok nemet mondani.
így meglesz a 10 kreditem és csak két hoki tárgyam lesz :D mai magyar mesék, meg az önismeret az atyával...:/
a 27 kredit meglesz egy gyakorlattal, a többi tárgyamra be tudok járni, de csak 9 lesz...:D meg van egy kettő három négy sok még plusszba.
el kell kezdenem a szakdogámat is, amihez éppen márciusban lesznek frankó előadások Sopiban, aminek nagyon örültem.
aztán mentem a Neptun istenéhez a rendszergazdához, akire ugyan fél órát vártam, de azóta is boldog vagyok ;) igazából csak kinyomtatta nekem az I. II. éves szocpedesek órarendjeit, de nekem az annyira kellett, hogy ölni tudtam volna :D

viszont egy valami zavar: akarva akaratlanul is, de egy csomó tanárnál csókos lettem. bár ezt a csókosságot akarom használni, hogy egy kicsit megváltoztassam a rendszert, hogy ne legyenek csókosok ;) 

ja és az adrenalin. nem más mint a biciklizés. szívem szerint kéne a sárga bringám, főleg a városba, de a macskakőre a montit szeretem, szóval most a monti megy, de mint a villám, és az hogy átmegyek zebrán, bicajjal, úgy hogy pirso a lámpa, na az a királyság. meg az, hogy nem kell télikabát, csak alá kell öltözni a tavaszinak és nem fázom. és ez olyan, mintha már jönne a tavasz ;)

ennyi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr615065033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása