HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2010.08.12. 19:02 Sudi XD :D

nyár

azon törtem a fejem ma, hogy nagyon régen írtam és mostanában olyan unalmas a blogom, hogy lehet, hogy abba kéne hagyni, de néha meg mégis olyan jó leírni, hogy mennyi hülyeség történik körülöttem/velem...

ma is állok a kapuban félig még pizyamában, nézem a postaládát, az emberek jönnek én meg hangosan mondogatom, hogy ezt nem hiszem el...az emberek megállnak, hogy jól vagyok-e, persze-persze, csak állítólag nyertünk egy 8 napos nílusi hajóutat, persze itt 20 év a korhatár, így én még nem mehetek, de anyu szerint úgyis átverés...

na mind1, nem is erről akartam írni, hanem arról hogy a nyárban az a legrosszabb, hogy az ember annyira punnyadt, hogy folyton fáradt és ezért nem csinál semmi hasznosat, nincs élet, nincs semmi, csak itt ülünk a gép elött és nézzük a facebookot. ez így nem mehet tovább.

kittaláltam, hogy jövő nyáron vízimentő leszek,vagy uszodamester...mert rájöttem, hogy kiskorom óta úszni szeretnék, először csak úszóversenyző akartam lenni, aztán vízilabdás, aztán béjwáccs :D meg aztán muszáj valami olyat csinálnom ami leköti az enregiámat, meg nem lehet mindig csak ülni, és teniszezni is fogok(talán)

És Manu mielött beszólsz csak akkor nem leszek vízimentő ha nem kapok hövő nyárra munkát...:D mármint vízimentőset:D

meg meg kell tanulnom németül is...ja és jövő nyáron át kell úsznom már végre a Fertőt...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr602217695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása