HTML

Ma petit vie

a depis/heppis oldalaim szavakba öntve

Friss topikok

  • pityutanarur: te vagy a legjobb komolyan (2011.08.08. 15:00) itt franciaországban
  • wallu: www.youtube.com/watch?v=WeyBh454FIY ezt hallgasd. és írj mailt. eL. (2011.06.19. 22:26) Annus lomtalanít
  • kebab992: szia Anna (2011.06.09. 19:55) furcsa
  • pityutanarur: mi történt? (2011.05.24. 06:46) :(
  • Sudi XD :D: na így már okés. :D amúgy ne aggódj megcsináltam és tényleg köszi, mert tök véletlenül volt ott :D (2011.01.15. 20:03) olyan cifrát tudnék káromkodni...

2011.04.17. 03:51 Sudi XD :D

jupijéé

 jajjj tiszta hulla vagyok a karjaimat alig érzem és mindjárt 4 óra, de annyira jó ez a hétvége...

itt az IVM, az Elly holnap hazavisz autóval, úszónap van, és egy rakás embert megismertem: a lottós srácot, egy FMk-s srácot, meg a soproni CM szervezőjét, hoppá hoppá, továbbá ugyanolyan gyorsan úsztam mint egy vízilabdás. aztán elfáradtam pihentem, rengeteget bicikliztem, ja és újra tudok nullakezezni, segítettem Orsinak, megismertem egy fogyi srácot is, ma minden volt, olyan mintha egy nap alatt bejártam volna a földet, és minden jó dolgot megtettem volna. 

ja és ennek tetejébe még a bringám is készül. bár nekem már akkor is azt mondtam, hogy készül, amikor még csak elméletben készült. 

szóval ez egy ***** jó nap/hétvége.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sudnusi.blog.hu/api/trackback/id/tr822832654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása